Физика за основце мигрирана на Вордпрес

Напор наставника Славољуба Митића из ОШ „Бубањски хероји“ из Ниша да направи веб стране за подршку настави физике награђен је у априлу 2010. године првом наградом на XXVIII републичком семинару из физике. Портал за који је наставник Митић добио ову награду је са адресе http://fizikazaosnovce678.spaces.live.com мигриран на адресу http://fizikazaosnovce678.wordpress.com/.

Ево савета наставника Митића другим колегама који планирају миграцију: “ Приликом пребацивања простора намењеног настави физике имао сам проблема са рачунаром односно Интернетом. Приликом пребацивања дошло је да „заглављивања“ рачунара и приликом покушаја да се вратим назад неколико пута сам кликнуо да дугме “Back”, што ме је након неког времена вратило на један од претходних екрана са кога нисам могао да наставим рад (по Марфијевом закону – „Што ти нешто више треба лакше ћеш да га изгубиш…“). Можда је могло нешто и да се уради, али ја сам дигао руке и кренуо из почетка. Материјали су ми били архивирани на неколико места (SkyDrivе и Google sites) тако да сам углавном све обновио, поставио линкове и мислим да сада све боље изгледа него што је раније!“

О pilcasopis

Часопис за наставнике Мајкрософт програма Партнер у учењу
Овај унос је објављен под ИКТ у настави, Представљамо Вам. Забележите сталну везу.

Једно реаговање на Физика за основце мигрирана на Вордпрес

  1. Владан Ал. каже:

    Све похвале колеги Славољубу Митићу за неуморан и висококвалитетан рад свих ових година.

Оставите одговор

