Методика примене мултимедије у настави

Чланак наставника Јасмине Пастоњицки о примени мултимедије у настави даје основне смернице колегама који нису до сада пуно примењивали мултимедију у настави: на шта да обрате пажњу и како да испланирају припрему за час обогаћен мултимедијом. Чланак можете преузети са ове везе (0.4MB, DOCX).

Advertisements

О pilcasopis

Часопис за наставнике Мајкрософт програма Партнер у учењу
Овај унос је објављен под Некатегоризовано. Забележите сталну везу.

4 реаговања на Методика примене мултимедије у настави

  1. Herceglija Ibrahim каже:

    Čestitam na časopisu.
    Moj problem je što ne mogu ili ne znam otvoriti većinu nastavnog materijala!
    Pozdrav uz Bosne!

  2. Хвала на теми односно чланку. Овога нам треба још више, чини ми се свакодневно, а то значи систематично и системски. Не „прозивам“ педагоге и психологе већ износим мишљење које, надам се, дели већина колегиница и колега. Ако треба и „доказа“ ево га у смислу аутора чланка: колегиница је наставник, а не педагог или психолог, зар не?
    Друго, као наставник практичар (економиста и информатичар), дакле, лаик за научна и стручна питања из области педагогија и психологије, волео бих да још више научим о овим областима на један свеобухватан, холистички начин. Подразумева се да циљам (пре свега, ако не и искључиво) на онлајн педагогију и онлајн психологију, а не само на традиционалне („контакт“) облике.
    Треће, потпуно се слажем да је ИКТ у настави „као кисеоник“ (видети радове професора Лемана) – примена ИКТ треба да је готово неприметљива али незаменљива и јединствена.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s