Мишљење наставника информатике о концепту примене ИКТ у настави „дигитална учионица“

Предавање о концепту примене ИКТ-а у разредној настави, под називом „Дигитална учионица“ одржала је Ана Сарвановић са Учитељског факултета Универзитета у Београду, 14.01.2011. године у Београду, на Специјализованом републичком семинару за наставнике информатике и рачунарства одржаном у организацији математичког друштва „Архимедес“.

Присутни наставници су, након одржаног предавања одговарали на анкету о применљивости оваквог концепта у Србији. Више информација о предавању и резултатима анкете можете прочитати преузимањем прилога на овој вези (84KB, DOCX).

Advertisements

О pilcasopis

Часопис за наставнике Мајкрософт програма Партнер у учењу
Овај унос је објављен под Представљамо Вам. Забележите сталну везу.

3 реаговања на Мишљење наставника информатике о концепту примене ИКТ у настави „дигитална учионица“

  1. Dragan Brankovic каже:

    Dobih i ja digitalni kabinet i evo mojih zasad negativnih sugestija:
    1. Kada smo popunjavali upitnik o prostoriji bilo je pitanje koliko ima suko uticnica u prostoriji predvidjenoj za digitalni kabinet. Nigde nije bilo pitanje da li postoji centralni prekidac koji iskljucuje ceo kabinet i o tome projektant projekta nije uopste vodio racuna.
    Sada direktno iz suko uticnice povezuju svu opremu bez mogucnosti da se ta oprema uopste iskljuci. Na moje insistiranje da se prvo ugradi jaci prekidac (sklopka) pa tek onda da se poveze oprema dobio sam odgovor da to nije tako predvidjeno projektom i da ne mogu da mi izadju u susret.
    2. nedifinisana situacija oko antivirusne zastite instaliranog softvera
    3. mogucnost rada portable verzija skoro svih programa ukljucujuci i CounterStrike
    4. nemogucnost da se ogranici da na sistemu funkcionise samo jedan korisnik sa prijavljenim korisnickim imenom. Sada na sistemu mogu da se prijave npr. dva „ucenik1“ korisnika i onda pocinju jedan drugom da kradu ekrane.
    Zar nemam pametnija posla negoli da otvaram 300 korisnickih naloga i lozinki svake godine.
    5.Definitivno ako se zeli kvalitena nastava informatike grupa mora da bude sastavljena od 15-18 ucenika. Preko tog broja skoro je nemoguce odrzati cas.
    Projektor zna da dosta amortizuje broj ucenika, ali nije ukjljucen i predvidjen projektom.

  2. Aleksandar Ivanovic каже:

    Raspored racunara u kabinetu je jako los.
    Softver pomocu koga se nadgleda rad ucenika rad ucenika za sada nije isporucen.
    Drajvere za postojece komponente tipa stampac i skener je nemoguce naci na netu za ovaj operativni sistem, a i tehnicka podrska sto se tice ovoga je izostala.
    Optimistican nastavnik…

  3. Zoran каже:

    Lepa zamisao, ali odrađena tako da odnos cena/kvalitet za isporučene uređaje bude što veći kako bi neko najverovatnije lepo zaradio, kao i uvek…
    Pogledajte samo tastature isporučene uz kabinet, mislim da ih prave mali kinezi u osnovnim školama na času tehničkog, a i miševe koji koče (da li zbog drajvera za WISE uređaje ili zbog nekompatibilnosti hardvera i softvera (ko će ga znati, tu je potreban jedan dobar detektiv da otkrije šta nije u redu)), računare koji se restartuju po jedno deset puta u toku rada…
    A da, i neki biser je smislio da sve to mora biti na jednoj fazi ?!?, pa uz sve ove gore navedene stavke iskače i osigurač 🙂 Verovatno Windows Multipoint neće da radi ako se priključi na dve ili tri faze, šta li…;)

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s