Обуке наставника за Windows MultiPoint Server 2010

У пројекту Дигитална школа који је у јулу 2010. године покренуло Министарство за телекомуникације и информационо друштво Републике Србије, обезбеђен је по један нов рачунарски кабинет за скоро све основне школе у Републици Србији. За рачунарске кабинете који су обезбеђени кроз овај пројекат је пројектом обезбеђен и легални Мајкрософтов оперативни систем Windows MultiPoint Server 2010.

Макрософт је почео пројекат обуке 1650 наставника којим жели да помогне прихватање овог новог софтвера у школама, организацијом једнодневне обуке за по једног наставника школа које су добиле рачунарски кабинет (прималац обуке може бити и стручни сарадник или директор школе, тј. особа која је задужена од стране руководиоца школе за одржавање рачунарског кабинета и корисничку подршку на страни школе). Обука је за наставника бесплатна.

Регистрација за обуке које се одвијају од 15. августа до 20. септембра ће бити отворена после 1. августа на порталу http://www.microsoftsrb.rs/registracija/pil/

Advertisements

О pilcasopis

Часопис за наставнике Мајкрософт програма Партнер у учењу
Овај унос је објављен под Новости у образовању. Забележите сталну везу.

11 реаговања на Обуке наставника за Windows MultiPoint Server 2010

  1. Hamdo каже:

    dobio sam zaduženje za računarski kabinet, ustvari dva računarska kabineta, pošto radim u dva školska mesta Draga i Mojstir a nemam normu mojih časova tehničkog obrazovanja. dali mogu na osnovu kabineta da dobijem normu pošto se i obim poslova uvećava.U maj smo instalirali kabinete i odmah smo ih stavili u funkciji direktor mi nije uvećo normu . odgovor je bio direktora da je ovo kraj školske godine i da neće ništa menjat za ovu godinu pa od septembra . Ja sam morao da instaliram i da dajem instrukcije kolegama . Za normu mi je saopštio da se raspitam dali je to moguće da se dobije norma na osnovu kabineta i da on nema ništa protiv toga ako je pravno moguće.

    • Nikol Dz. Femija каже:

      Molim Vas kolega, ako ste kolega, VODITE RACUNA O PRAVOPISU. Da li se pise odvojeno, a veliko slovo je posle tacke. Osmislite recenice pa onda napisite.

      Zelim Vam svako dobro i nadam se da cete ove primedbe prihvatiti kao dobronamerne jer takve i jesu.

      Pozdrav,

    • 2. јул 2011. у 08:50

      Kolega, veoma dobro pitanje!
      Lično mislim da „nas – informatički pismene“ nadležni organi u ovoj našoj zemlji Srbiji smatraju pravim OVCAMA. Ima jedan naš kolega koji je u sličnoj situaciji pa ako Vam nije teško kontaktirajte njega evo i adresa do njegovog bloga.
      http://tehnickoiinformatickoobrazovanje.blogspot.com/2011/02/blog-post_4063.html?showComment=1309160547925#c4287297278122413030

      Inače na njegovom blogu DIGITALNI UDŽBENICI možete da nađete bukvalno sve što Vam je potrebno za veoma uspešno izvođenje nastave iz TIO. Evo i za to link
      http://tehnickoiinformatickoobrazovanje.blogspot.com/p/blog-page.html

      Srdačan pozdrav……………. Vladimir S. prof. tehnike i informatike

    • Poštovani kolega Hamdo,
      Evo nakon par dana čekanja na odobrenje mog prethodnog komenatara postavljam jedan drugi veoma interesantan komentar sa PIL-ovog sajta jedne koleginice (Žužana Danji) vezanog za temu MultiPoint2010 koju sam svojevremeno i započeo na pomenutom sajtu (PIL Kurs- Е-комуникација и е-сарадња у оквиру школског….) ko zna zna, a evo i linka/adrese do posta

      http://pil.elfak.rs/user/view.php?id=5278&course=14

      Za one koji nisu prijavljeni na pomenuti kurs odnosno nemaju pristup sistemu evo i KOPI/PEJST posta:

      Odgovor: Windows Multi Point Server 2010
      napisao/la Žužana Danji – Sunday, 3. July 2011., 13:55
      Predlažem, da se združite i hitno sročite (i prevedete na engleski, nemački itd.)jedno pismo, koje ćete poslati donatorima ovog projekta u EU. Ljudi iz EU su dobronamerno dali novac. Izveštaj (okićen) o utrošenom novcu će dobiti od nadležnog Ministarstva ( za telekomunikacije -ako se ne varam), i neće imati pojma o tome da se u stvari ti kabineti neće koristiti, iz razloga što Ministarstvo Obrazovanja nije regulisalo normu tih ljudi koji bi radili na održavanju tih kabineta. Na kraju će informatičari i nastavnoci TO ispasti krivi (ne daj bože i izgubiti posao) jer neće džabe da rade.
      S druge strane, znam školu koja je dobila digitalnu učionicu, ali je školski administrator – smenjeni direktor(po struci veoma dalek informatici)koji pojma nema (prema tome ništa i ne može da radi) pa mu opet niko ništa ne može.

      Srdačan pozdrav….. (dok adminstratorima želim mnogo uspeha sa cenzurom postova)
      S poštovanjem, VS

  2. Savić Predrag каже:

    Dobrodošao u klub profesora informatike. Već dest godina održavam računare u srednjoj školi. Taj broj se uvećavao od 20-tak i sada ih je oko 70 komada. (tri kabinta sa po 17 računara i ostalo u skoro svakoj učionici i računovodstvu). Pri tome je škola na akademskoj mreži , pa su zahtevi za bezbednošću pojačani.
    Za 10 godina nisam dobio ni dinara na ime odražavanja, a norma mi je kao i svima 20 časova nedeljno.
    U osnovnoj školi sam održavao računare za mesečni honorar od 4000 din … dok nisu angažovali drugog.
    U školma nije ni u planu administrator koji će oržavati opremu ….

  3. Kolega, veoma dobro pitanje!
    Lično mislim da „nas – informatički pismene“ nadležni organi u ovoj našoj zemlji Srbiji smatraju pravim OVCAMA. Ima jedan naš kolega koji je u sličnoj situaciji pa ako Vam nije teško kontaktirajte njega evo i adresa do njegovog bloga.
    http://tehnickoiinformatickoobrazovanje.blogspot.com/2011/02/blog-post_4063.html?showComment=1309160547925#c4287297278122413030

    Inače na njegovom blogu DIGITALNI UDŽBENICI možete da nađete bukvalno sve što Vam je potrebno za veoma uspešno izvođenje nastave iz TIO. Evo i za to link
    http://tehnickoiinformatickoobrazovanje.blogspot.com/p/blog-page.html

    Srdačan pozdrav……………. Vladimir S. prof. tehnike i informatike

  4. mara каже:

    pohadjala sam vas online seminar ,stekla 60 poena ali nisam bila u mogucnosti da dodjem na polaganje.seminar je bio fantastican ali nije mi se dalo.stalno ste pomerali termine i nikako nisam mogla da se uklopim.da li je moguce da na neki nacin polazem zavrsni test ili da se,ako isti seminar ponovo pocne,prijavim.sto se multipoint servera tice,da li je definitivno da moze na obuku samo jedan rofesor iz svake skole?

  5. Poštovane kolege i koleginice,
    Evo nakon par dana čekanja na odobrenje mog prethodnog komenatara postavljam jedan drugi veoma interesantan komentar sa PIL-ovog sajta jedne koleginice (Žužana Danji) vezanog za temu MultiPoint2010 koju sam svojevremeno i započeo na pomenutom sajtu (PIL Kurs- Е-комуникација и е-сарадња у оквиру школског….) ko zna zna, a evo i linka/adrese do posta

    http://pil.elfak.rs/user/view.php?id=5278&course=14

    Za one koji nisu prijavljeni na pomenuti kurs odnosno nemaju pristup sistemu evo i KOPI/PEJST posta:

    Odgovor: Windows Multi Point Server 2010
    napisao/la Žužana Danji – Sunday, 3. July 2011., 13:55
    Predlažem, da se združite i hitno sročite (i prevedete na engleski, nemački itd.)jedno pismo, koje ćete poslati donatorima ovog projekta u EU. Ljudi iz EU su dobronamerno dali novac. Izveštaj (okićen) o utrošenom novcu će dobiti od nadležnog Ministarstva ( za telekomunikacije -ako se ne varam), i neće imati pojma o tome da se u stvari ti kabineti neće koristiti, iz razloga što Ministarstvo Obrazovanja nije regulisalo normu tih ljudi koji bi radili na održavanju tih kabineta. Na kraju će informatičari i nastavnoci TO ispasti krivi (ne daj bože i izgubiti posao) jer neće džabe da rade.
    S druge strane, znam školu koja je dobila digitalnu učionicu, ali je školski administrator – smenjeni direktor(po struci veoma dalek informatici)koji pojma nema (prema tome ništa i ne može da radi) pa mu opet niko ništa ne može.

    Srdačan pozdrav….. i samo nastavite sa cenzurom postova………
    S poštovanjem, VS

    • Hamdo каже:

      hvala kolega na komentaru i savetima, mislim da treba brže da reagujemo i još više da sarađujemo da bi ostvarili ono što je potrebno za naš rad.

  6. Digitalne učionice su instalirane za potrebe škole. Je l tako? Jeste. Znači za sve nastavnike koji su uposleni u školi. Što se onda jedino i samo predavači tehnike i informatike, ili izborne informatike uzbuđuju oko pitanja digi učionice, kad je ona tu za potebe celog kolektiva. Ja sam lično tehnološki višak svake godine, jer sam proglašen manje vredan i manje stručan, i nema tog zakona po kojem me mogu naterati da sam odgovoran za funkcionisanje digi učionice besplatno, dok god postoji i jedan jedini uposleni radnik škole koji nema titulu tehnološkog viška, odnosno radnika za čijim obavljanjem poslova prestaje potreba… Ucenjuju nas navodnim fondom časova i nephodnošću da moramo imati kompjutere da bi predavali tehniku, ili infomatiku, te po tom ispada da jedini nama treba ta digi učionica, pa da iz tih razloga jedini mi i moramo da je održavamo, a jedino zarad svojih profesionalnih i ličnih interesa, što uopšte nije tačno. Jer, može se imati informatika i bez ijednog jedinog računara u školi…ako ćemo pravo. Primeri…predajemo godinama lekcije o alatnim i drugim mašinama a nemam nijednu jedinu mašinu u školi. Ko zna koliko nastavnika fizičkog izvodi nastavu bez postojanja adekvatne školske sale i sdekvatnih terena? Nastavnicu građanskog, recimo, predaju građansko vaspitanje, zar ne, iako nemaju građansku državu. Verska nastava se izvodi a Bog još nije došao ni na jedan čas da se deci prikaže, kao očigledno nastavno sredstvo…Itd,itd…bezbroj je primera, manje ili više duhovitih, ali tačnih, koji dokazuju da se mnogi nastavni predmeti i mnoge nastavne jedinice predaju bez adekvatne nastavne opreme…Zar ne? Po tome proizilazi da mi možemo primati platu i predajući informatiku bez ijednog jedinog računara, kao kad predajemo lekciju o motoru automobila bez ijednog jedinog motora u školi, itd…itd…
    Dakle, nema nijednog jedinog opravdanog razloga da samo mi dižemo glas za ili protiv digi kabineta, jer to nije naš digi kabinet, nego školski. Takođe, nema razloga ni da se samo mi bojimo odgovornosti zbog uspeha ili neuspeha celog projekta, pošto nema nijednog jedinog opravdanog razloga da se digi učionice samo nama uvale na besplatno održavanje…ako imamo malo mozga u glavi i ako prestanemo da nasedamo na priče šta će biti, možda će biti, i slično.
    Šta tu ima…Samo mi brinemo i dižemo glas za ili protiv projekta digi kabineta, bez ikakvog razloga, jer nasedamo i prihvatamo odgovornost za njihovo održavanje, kao da smo odista ovce. Trenutno nas mažu pričom o tome kako će se to možda plaćati, kao dopuna fonda, i slično, ali jedino i samo zato što se zna da se to nošta neće plaćati. Jer, ako se bude ozvaničilo da se mora plaćati neki procenat, kao razredno starešinstvo, recimo, tvrdim Vam da će onda preko noći svi oni koji trenutno nemaju baš odgovarajuće profile za održavanje digi kabineta odjednom postati odgovarajući, posle nekog dvodnevnog kursa, ili seminara. Sad, da li će u uslovima plaćanja održavanja računara odgovornost biti poverena predavaču informatike, ili nekom drugom, zavisiće od toga koga direktor odluči poslati na taj seminar, posle kojega će do penzije neko moći zakonski to obavljato. Baš kao i danas…Ko je bio poslat na kurs za predavača građanskog, taj ima pravo predavati, ko nije, nema.
    E, baš tako će biti i ako se neko odluči da se mora plaćati održavanje digi kabineta…Daj bože da će u svakom petoj šestoj školi u tim uslovima predavač informatike dobiti ta isplativa zaduženja.

  7. Ne znam koliko je mojih kolega upoznato sa mojim radovima na modernizaciji nastave, ali pokazitelji broja preuzimanja mojih udžbenika mi govore da su isti preuzeti oko 4000 puta. Takođe, sajt za učenje tehničkog i informatičkog obrazovanja i u uslovima raspusta poseti pedesetak do sto posetilaca dnevno. Ne želim time da se hvalim, ali svakako da me nije ni sramota što sam bio dovoljno stručan i vredan da napravim to što sam napravio, a sve u cilju modernizacije nastave, odnosno, njeno približavanje savremenim tehnologijama učenja…na daljinu i upotrebom računara. Šta, dakle, želim? Želim da objavim da ću biti tehnološki višak za 30% časova, za sada, u narednoj školskoj godini, iako se kada se u internet pretraživače ukucaju reči Tehničko i informatičko obrazovanje, Digitalni udžbenici, Sajt za učenje tehničkog, i sl. pojavljuje sijaset linkova koji vodi do nesumnjivog dokaza da su u Republici Srbiji prvi tehnološki viškovi oni uposleni koji se ponajviše razumeju u najsavremenije informacione tehnologije…ma koliko se mi na sva usta hvališemo da želimo da postanemo članica Evropske Unije, jednoga dana, ne lipči magarče do zelene trave. Kako je čitava diskusija na ovoj strani povedena upravo pitanjem mog kolege može li mu se plaćati održavanje računarskih kabineta u dve „veoma važne“ državne institucije, mislio sam da mu se i ja pridružim pitanjem…Zar Vas nije sramota od sveta da proglašavate profesore tehnike i informatike, odnosno one kojima bi da poverite svoje školske državne računare tehnološkim viškovima? Ja ne da neću kriti da sam radnik za čijim poslom prestaje potreba, nego ću na svim svim svojim sajtovima najvećim mogućim slovima to objaviti-napisati…jer, tu nigde nema moje bruke i sramote, a da bi svaki slučajni posetilac sajta to mogao pročitati.
    Zašto bih inače omogućavao da mi se stranice sajtova prevode na pedesetak jezika? Ili neko misli da mi koji radimo na modernizaciji nastave i činimo sve da slučajni strani posetioci pomisle da smo deo savremenog sveta to radimo da bi nazadovali u službi, umesto da napredujemo?

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s