Интервју са наставником Александром Тодосиjeвићем о улози наставника историје у окружењу ИКТ-а и мас медија

У чувеном научном чланку „Хоће ли медији утицати на учење“ Роберт Козма, каже „Ако не схватимо и не учврстимо везу између медија и учења та ће се могућност првенствено користити за интерактивне сапунице и онлајн куповину робе с аутоматским преносом средстава плаћања. Њену ће образовну употребу можда одређивати филмски могули који ће производити образовно-забавне пустоловне игре виртуалне стварности, а допринос образовних стручњака ће бити сведен на минимум. Поново тврдим да би могли да се нађемо на клупи утакмице коју играмо.“ Да ли нам се баш овај, најгори могући сценарио, у добу мас-медија и ИКТ-а остварује попричали смо са наставником историје Александром Тодосијевићем на примеру популарне турске сапунице „Сулејман Величанствени“, његовог сјајног блога Учионица историје и још мало у ширину – о улози наставника историје, који образује и васпитава у окружењу јаких мас медија? Интервју можете прeузети за читање са ове веб стране (0.7МB, DOCX).

У међувремену нам је стигла лепа вест да је наставник Александар Тодосијевић добио прву награду на конкурсу „Дигитални час 2“ па користимо прилику да му на овој заслуженој награди честитамо!

Advertisements

О pilcasopis

Часопис за наставнике Мајкрософт програма Партнер у учењу
Овај унос је објављен под ИКТ у настави. Забележите сталну везу.

4 реаговања на Интервју са наставником Александром Тодосиjeвићем о улози наставника историје у окружењу ИКТ-а и мас медија

  1. Повратни пинг: ПИЛ: Интервју са наставником Александром Тодосићем о улози наставника историје у окружењу ИКТ-а и мас медија « Pedagoško društvo informatičara Srbije

  2. Повратни пинг: ПИЛ: Интервју са наставником Александром Тодосићем о улози наставника историје у окружењу ИКТ-а и мас медија « Pedagoško društvo informatičara Srbije

  3. Повратни пинг: ПИЛ: Интервју са наставником Александром Тодосићем о улози наставника историје у окружењу ИКТ-а и мас медија « Pedagoško društvo informatičara Srbije

  4. Повратни пинг: PIL: Elektronski casopis za nastavnike Partner u ucenju, april 2012 « Pedagoško društvo informatičara Srbije

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s