Преoкоренута учионица

У последње време готово да ни једна тема или иновативан модел наставе не изазива толику пажњу код просветних радника као концепт преокренуте учионице -назив ,,преокренута“ означава да се оно што се некад звао ,,школски рад“ (предавање нових лекција) изводи код куће путем видео снимака које су наставници креирали, а оно што је био ,,домаћи рад“ (решавање проблема) се сада ради на часу. И сам назив у свом оригиналу – the flipped classroom – изазива радозналост и полемику о томе како би се могао превести на српски језик иако се већини чини да знају о чему се ту, заправо, ради.

У тексту наставника Наде Пуртић можете наћи педагошке основе и препоруке како да и сами покушате да овакву наставу уведете у своју наставну праксу – текст је доступан на овој страни (0.3МB, DOCX).

Advertisements

О pilcasopis

Часопис за наставнике Мајкрософт програма Партнер у учењу
Овај унос је објављен под ИКТ у настави. Забележите сталну везу.

4 реаговања на Преoкоренута учионица

  1. Иван Бућкови каже:

    Мислим да је неколико аспеката „преокренуте учионице“ заступљено у следећем раду,
    који представља само пример извођења наставе рачунарства од 3 наставна часа,
    а цео концепт се активно примењује у току целе школске године.
    Креативна школа 2011/12
    I награда – гимназије
    Учионица у огледалу – програмирање на другачији начин (Рачунарство и информатика)
    Са поштовањем,
    Иван Бућковић

  2. VBV каже:

    Meni je ova ideja privukla pažnju početkom godine. Mislim da u njoj ima dovoljno potencijala, pod uslovom da je „igra koordinacije“ u konkretnom okruženju za učenje. Detaljnije. http://vukasinbvasic.wordpress.com/2012/02/15/%d0%be%d0%ba%d1%80%d0%b5%d0%bd%d1%83%d1%82%d0%b0-%d1%83%d1%87%d0%b8%d0%be%d0%bd%d0%b8%d1%86%d0%b0-flipped-classroom-a-new-learning-revolution/

  3. sajberuca каже:

    Preokrenuta učionica, ili bilo kako da je nazovete, sama po sebi ima mnogo više pozitivnih strana nego negativnih . Radim u školi koja je prošle godine prekidala nastavu zbog velikog snega ,pa sam počeo da razmišljam o učenju na daljinu čime bi taj problem rešio. Probao sam da napravim nešto ,posao nije lak .Svakim danom se javljaju kreativni učitelji koji vide u ovome nešto novo i zanimljivo čime mogu svoju nastavu da učine zanimljivom. Živa reč je živa reč, ali ovo može biti sjajna stvar za dodatni rad kada učenik na tenane može samostalno razjasniti nejasni sadržaj. Pogledajte http://sajberucitelj.wordpress.com/

  4. Повратни пинг: Генијални Кан у Окренутој учионици Salman Kahn – Reinvent #Education | Ако знам све знање, а љубави немам, ништа сам

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s