Светски портал програма „Партнер у учењу“

ИКТ данас пружа неслућене могућности за повезивање наставника путем друштвених мрежа, на различитом нивоу (школском, националном, глобалном…) уз помоћ различитих технологија – преко портала, Фејсбук налога и група, и других интернет услуга… Светски портал програма „Партнер у учењу“ (Partners in Learning Network, српски, Мрежа партнерa у учењу) који сваком наставнику омогућава да буде део једне велике и значајне заједнице наставника из целог света, чија је сврха да помогне својим члановима да унапреде процес поучавања и учења.

Сви чланови ове глобалне заједнице имају могућност да бесплатно преузму неке Мајкрософтове софтвере захваљујући којима ће наставу приближити ученицима и учинити је очигледнијом, занимљивијом и квалитетнијом, уз максимално ангажовање ученика и уважавање њихових индивидуалних карактеристика. Такође, члановима заједнице на располагању је велики број видео-упутстава за коришћење ових алата, као и богата ризница примера добре праксе које су креирали наставници широм света. Оно што сигурно представља додатни квалитет ове заједнице јесте могућност учествовања у дискусијама о образовању и ИКТ, на глобалном нивоу.
Чланак о могућностима за унапређивање рада наставника, које нуди мрежа Партнер у учењу, можете наћи на овој страни (0.7MB, DOCX).

globalnopovezivanje

О pilcasopis

Часопис за наставнике Мајкрософт програма Партнер у учењу
Овај унос је објављен под Новости у образовању, Представљамо Вам. Забележите сталну везу.

Једно реаговање на Светски портал програма „Партнер у учењу“

  1. Ваш чланак ми се веома допао, као и разноразни линкови корисни наставницима који би модернизовали сопствену наставу. Ово првенствено зато што сам се као наставник доста бавио модернизацијом сопствене, а богами и туђе, наставе. Од када сам постао технолошки вишка у огромном проценту не пада ми на памет тиме да се бавим икаквом модернизацијом, а, искрено, такав креативни рад ми подоста недостаје, па сам се читајући Ваш чланак понадао да ћу поново почети њиме да се бавим, јер сам приметио да нудите бројне корисне линкове. Знате, помало ми је досадило да рачунар већ више година користим само за играње игрица, коментарисање у трач рубрикама, те гледање филмова и слушање музике, када бих већ могао па радим и нешто креативније и инспиративније, као што је ажуриарање мојих образовних софтвера, израда за неке друге наставне предмете, или најпростије ажурирање страница сопственог образовног сајта. Или да бар проучим нешто ново, евентуално другачије, и мени можебити непознато што би се могло користити у смислу модернизације, илити употребе рачунара уопште.

    Међутим, како нигде не видим линк који води до бланко документа са печатом на коме пише да су сви продукти тог мог будућег модернизаторског рада одобрени од стране Министарства Просвете не пада ми на памет чак ни да погледам куда воде Ваши линкови.

    Знате, наседајући на сталне приче о потреби модернизације наставе ја сам направио образовне софтвере за свој наставни предмет, као и образовни сајт за свој наставни предмет, јер сам могао, јел те, и једино што сам тим радовима постигао је да сам постао огроман технолошки вишак. Тумачим да су моји радови главни разлог што сам вишак јер они који се тиме никада нису бавили ниједан једини минут нису вишак ниједан једини проценат, јер су им, као раднијим, вреднијим, способнијим, стручнијим и потребнијим радницима дати моји часови да не буду вишак. Надам се да Вам не морам цртати да углавном ти стручнији од мене не користе рачунар ни на основном нивоу, то Вам је ваљда јасно.

    Образложење да моји радови на модернизацији наставе нису релевантни (иако сам једино због њих технолошки вишак и ни због чега другог ) је следеће – нисам имао одобрење Министарства Просвете да радим било шта у вези модернизације наставе.

    Дакле, ако желите мотивисати наставнике вољне и иоле способне да се баве модернизацијом наставе, да макар испрате Ваше линкове које предлажете у бројним чланцима на исту тему, молим да више обезбедите линк за преузимање бланко документа са печатом на коме пише да је наставнику одобрено од стране Министарства Просвете да се бави модернизацијом своје наставе, како исти сутрадан не би имао грдне проблеме, односно, како би нешто на том пољу уопште и покушао да ради.

Оставите одговор

