Рефлексија ученика о процесу учења – када будућност постане садашњост

Рефлексија ученика о процесу сопственог учења може бити вођена и организована на различите начине. Један оригиналан начин је да се омогући ученицима да сами себи пошаљу електронско писмо у будућност, и да се анализом изражених очекивања и постигнутих резултата, изведе закључак о напретку и правом путу и грешкама у процесу учења. Чланак на ову тему наставника Катарине Алексић можете прочитати на овој вези (0.4MB, DOCX).

fm

Advertisements

О pilcasopis

Часопис за наставнике Мајкрософт програма Партнер у учењу
Овај унос је објављен под ИКТ у настави. Забележите сталну везу.

2 реаговања на Рефлексија ученика о процесу учења – када будућност постане садашњост

  1. Повратни пинг: PIL: Elektronski casopis za nastavnike Partner u ucenju OKTOBAR 2013 | Педагошко друштво информатичара Србије

  2. Повратни пинг: PIL: Elektronski casopis za nastavnike Partner u ucenju OKTOBAR 2013 | Dragan Ilić Blog

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s