Учење за 21. век: рублике за планирање и процену активности учења

„Учење за 21. век“ (eng. „21st Century Learning Design“) је сет рубрика за планирање и процену активности учења, развијених у истраживањима иновативне наставне праксе, које наставницима помажу да испланирају своје наставне планове и у оквиру њих активности учења које помажу ученицима да се изграде способности потребне ученицима за живот и рад у 21. веку и да се процени успех изведених активности. Ово је једнако користан приручник за наставнике који тек почињу да користе ИКТ у настави и за оне који су већ искусни наставници у примени ИКТ-а у настави, јер даје надасве практичне алате потребне да се ИКТ примени у настави.
Оригинал докумената можете преузети са ове везе на порталу Microsoft Educator Network (енг. језик) а српски превод можете преузети на овој вези. На порталу Microsoft Educator Network, на овој вези, можете погледати и видео примере на које се референцира у тексту.
21

О pilcasopis

Часопис за наставнике Мајкрософт програма Партнер у учењу
Овај унос је објављен под ИКТ у настави. Забележите сталну везу.

Једно реаговање на Учење за 21. век: рублике за планирање и процену активности учења

  1. englezara каже:

    Хвала вам на прилогу.
    Корисно штиво за читање и подсетник на шта да обратимо пажњу док мењамо и прилагођавамо своје планове за наредну школску годину, имајући у виду и стандарде постигнућа међупредметих компетенција за крај средњег образовања.

    (Помало ми је жао што превод није квалитетнији. Морала сам често да застанем, на пример код следећег: „samoregulativa“, „nastavnici izgrađuju rad za učenike“, „Preduslovi za samoregulaciju NISU na mestu“, „video zapis o svojoj školi, koristeći odgovarajuće slikovito izlaganje „, „Ova aktivnost učenja zahteva da učenici putem izložbe saopšte poruku, koja mora da uključuje uzorke stena i minerala“). Срећом, дали сте линк ка изворном документу, па сам успела да се решим недоумица: educators structure students’ work for them; Pre-requisites for self-regulation are NOT in place; a video about their school, using appropriate imagery; The learning activity requires students to communicate a message through the exhibit, which must include rock & mineral samples).

Постави коментар