„Учење за 21. век“ (eng. „21st Century Learning Design“) је сет рубрика за планирање и процену активности учења, развијених у истраживањима иновативне наставне праксе, које наставницима помажу да испланирају своје наставне планове и у оквиру њих активности учења које помажу ученицима да се изграде способности потребне ученицима за живот и рад у 21. веку и да се процени успех изведених активности. Ово је једнако користан приручник за наставнике који тек почињу да користе ИКТ у настави и за оне који су већ искусни наставници у примени ИКТ-а у настави, јер даје надасве практичне алате потребне да се ИКТ примени у настави.
Оригинал докумената можете преузети са ове везе на порталу Microsoft Educator Network (енг. језик) а српски превод можете преузети на овој вези. На порталу Microsoft Educator Network, на овој вези, можете погледати и видео примере на које се референцира у тексту.
Твитер налог програма „Партнер у учењу“ за Републику Србију
Tweets by partnerUucenjuФејсбук налог програма „Партнер у учењу“ за Републику Србију
„Партнер у учењу“ ресурси на српском језику
- Креативна школа
- Антологија српске књижевности
- Сигурност младих на интернету
- Дигитални филмови у настави
- Програмирање робота
- Рачунарске мреже
- Програмирање
- Интернет комуникација у настави
- Апликација за учење куцања
- Рачунар у настави за децу са специјалним потребама
- Обрасци за школску евиденцију
- Рачунар у школи и настави
- Дигитална писменост
- Израда веб страна
Веб сајтови образовних институција у Србији
Веб сајтови наставника и наставничких удружења у Србији
„Партнер у учењу“ интернационални образовни материјали
„Партнер у учењу“ интернационални часописи и блогови
Архива часописа
- децембар 2014
- јун 2014
- април 2014
- март 2014
- фебруар 2014
- јануар 2014
- децембар 2013
- новембар 2013
- октобар 2013
- јун 2013
- мај 2013
- април 2013
- март 2013
- фебруар 2013
- јануар 2013
- децембар 2012
- новембар 2012
- октобар 2012
- септембар 2012
- јун 2012
- мај 2012
- април 2012
- март 2012
- фебруар 2012
- јануар 2012
- децембар 2011
- новембар 2011
- октобар 2011
- септембар 2011
- август 2011
- јун 2011
- мај 2011
- април 2011
- март 2011
- јануар 2011
- децембар 2010
- новембар 2010
- октобар 2010
- септембар 2010
- август 2010
- јул 2010
- мај 2010
- април 2010
- март 2010
- фебруар 2010
- јануар 2010
- децембар 2009
- новембар 2009
Категорије чланака
Часопис за наставнике Партнер у учењу
Хвала вам на прилогу.
Корисно штиво за читање и подсетник на шта да обратимо пажњу док мењамо и прилагођавамо своје планове за наредну школску годину, имајући у виду и стандарде постигнућа међупредметих компетенција за крај средњег образовања.
(Помало ми је жао што превод није квалитетнији. Морала сам често да застанем, на пример код следећег: „samoregulativa“, „nastavnici izgrađuju rad za učenike“, „Preduslovi za samoregulaciju NISU na mestu“, „video zapis o svojoj školi, koristeći odgovarajuće slikovito izlaganje „, „Ova aktivnost učenja zahteva da učenici putem izložbe saopšte poruku, koja mora da uključuje uzorke stena i minerala“). Срећом, дали сте линк ка изворном документу, па сам успела да се решим недоумица: educators structure students’ work for them; Pre-requisites for self-regulation are NOT in place; a video about their school, using appropriate imagery; The learning activity requires students to communicate a message through the exhibit, which must include rock & mineral samples).